Šta je Buzz monitor?
Buzz monitor je inovacija u ponudi Ninamedia monitoringa, nastala kao odgovor na potrebu da se isprati konstantno rastući obim podataka i komunikacije putem interneta.
Ova, ujedno i PRVA Android i iPhone aplikacija za praćenje medijskih sadržaja na internetu u Crnoj Gori, rezultat je saradnje Ninamedije i jednog od najjačih svjetskih brendova u ovoj oblasti – Mediatoolkita. Trenutno imamo više od 200 zadovoljnih klijenata koji koriste uslugu Buzz monitora.
Kome je BUZZ aplikacija namenjena?
Buzz najviše koriste stručnjaci u oblasti odnosa s javnošću i komunikacija, kao i javne ličnosti, jer im omogućava da prate sva relevantna pominjanja na web-u i u društvenim medijima, da prate i analiziraju prisustvo konkurencije u digitalnim medijima, kontrolišu svoju online reputaciju, izmjere rezultate svojih online PR aktivnosti, upravljaju krizama od momenta kada nastanu, djelujući na izvor nastanka, pronađu najznačajnije influensere u oblastima djelovanja.
Pratite u realnom vremenu pominjanje Vašeg brenda na mreži
Buzz platforma prati 24/7 više od 20.000 web portala u Crnoj Gori i regionu, odnosno više od 10 miliona u svijetu, komentare čitalaca, društvene mreže (Facebook, Instagram, Twitter, Reddit, YouTube, Trip Advisor, Vkontakte i druge), te blogove i forume . Time smo na jednom mjestu objedinili sve medijske online sadržaje.
Moguće je praćenje i određenih pojmova i heštegova, te bezuslovno praćenje autora i njegovih nalaza.
Šta dobijate od Buzz monitora?
Pregledne rezultate i analitiku relevantnih pominjanja u svim online izvorima, u realnom vremenu.
Na jedan klik dostupna je napredna analitika kao i kreiranje izvještaja prisutnosti u digitalnim medijima i na društvenim mrežama.
Izvještaji prezentuju broj pominjanja po datumima, izračunatu viralnost, domet, interaktivnost, identifikuju ciljnu grupu i pružaju ostale bitne podatke koje možete koristiti za potrebe prilagođavanja strategije komunikacije, ali i za ostale marketinške i PR aktivnosti.
Koje su prednosti korišćenja Buzz monitora?
- Praćenje uspješnosti Vaših PR aktivnosti i kontrolisanje reputacije
- Efikasnije i brže reagovanje u kriznim situacijama
- Praćenje aktivnosti konkurencije, kao i trendova u oblasti poslovanja
- Identifikovanje ključnih influensera iz Vaše sfere delovanja
- Povezivanje sa Vašom ciljnom grupom