Analize medijskog sadržaja

Analize medijskog sadržaja su sveobuhvatni alat koji je neophodan prilikom mjerenja i vrednovanja rada, ispitivanja medijskih trendova i tržišta informacija. Analiza medijskog sadržaja omogućava Vam da vidite nešto što drugima nije dostupno – pouzdane i relevantne informacije.

Analizom medijskog sadržaja i kreiranjem izvještaja, našim klijentima pružamo mogućnost da procjene sopstvenu kao i konkurentsku medijsku aktivnost, razumiju efikasnost različitih kanala komunikacije i nivo uticaja informacija.

Na osnovu monitoringa medija i prikupljanjem informacija, detaljnom analizom možemo odgovoriti na pitanja koje su kompanije zastupljene na tržištu, koje poruke koriste i preko kojih kanala ih isporučuju, koja je njihova publika kao i kakav efekat donose. Na taj način uvjek imate spremno rješenje prije problema i sve informacije o industriji kojom se bavite.

ŠTA MOŽETE DA OČEKUJETE OD ANALIZE MEDIJSKOG SADRŽAJA?

Svakoj analizi, tim analitičara Ninamediјe pristupa jedinstveno, prilagođavajući se klijentovim specifičnim zahtjevima, na taj način kreirajući izvještaje koji su potpuno primjenjivi i razumljivi u kontekstu organizacije i industrije kojoj pripadaju.

Elementi kojima se dekonstruiše medijska poruka, izvor, nosilac i sadržaj mogu biti veoma različiti, a većina sadrži bar neke od navedenih:

  • Kvantitativna analiza – pokazuje broj medijskih priloga, obim prisutnosti i veličine medijskog priloga, dodatne elemente koji utiču na veću čitanost i percepciju, prisustvo i pojavljivanje ličnosti, brenda, organizacije, procjenjen doseg pojedinačnih priloga, objava i nalaza, broj dijeljenja komentara i ostalih reakcija korisnika.
  • Kvalitativna analiza – prikazuje kvalitativni segment kojim se analizira medijski sadržaj, a podrazumjeva određivanje stava nosioca poruke o subjektu, određivanje konteksta tj. tematike u kojoj se pojavljuje subjekat analize. Podrazumjeva dubinsku analizu sadržaja, kojom se u određivanju efekta medijskih poruka uzimaju u obradu svi raspoloživi parametri, što kvantitativni što kvalitativni, a dodatno se posvećuje pažnja širem društvenom kontekstu, te samim nosiocima i njihovim vrijednosnim stavovima, kako bi se potpuno shvatila i poruka i njen efekat.

Zanima Vas usluga analize medijskih sadržaja?

Popunite formu i javićemo Vam se u najkraćem roku.

PREVODILAČKE USLUGE

Pouzdano, efikasno, uz strogu poverljivost i poštovanje rokova prevešćemo sve vrste tekstova, romana, dokumenata, ugovora, izveštaja, web prezentacija i svega što vam je neophodno za komunikaciju ili korespodenciju sa vašim klijentima, auditorijumom ili zaposlenima. Naš tim iskusnih i posvećenih…

PRODUKCIJA

U savremeno doba video zapis nametnuo se kao najsnažniji medijski format i najefikasniji oblik promocije. Postajući temelj svake informacije, predstavlja najbolji način da Vašoj ciljnoj grupi prenesete željenu poruku, bez obzira na to da li je informativnog, edukativnog, promotivnog, reklamnog…

MONITORING

Da li želite da budete informisani o dešavanjima u Vašoj delatnosti? Da li imate potreba da dobijete podatke o medijima koji objavljuju priloge o Vašoj delatnosti, Vašoj kompaniji i konkurenciji? Da li su Vam potrebne informacije o komunikaciji na društvenim mrežama – za Vašu kompaniju…